
Kim jesteśmy,
jak działamy
dla naszych Klientów
Witaj w świecie Follow Future Group, przestrzeni stworzonej z pasji do wiedzy i wiary w przyszłość.

Ewa Garbaczewska
Business Mentor, wszechstronnie doświadczona w zarządzaniu sprzedażą oraz rozwijaniu strategii. Jej bogata historia pracy w różnych sektorach gospodarki, świadczy o wyjątkowej zdolności do adaptacji i osiągania sukcesów w dynamicznym otoczeniu biznesowym.

Iwona Szmitkowska
Pięciokrotnie
umieszczana na liście Global Power 100
– Women in Staffing
oraz na liście
Global Power 150
– Women in Staffing

Naszą firmę założyły dwie menedżerki o bogatym doświadczeniu w obszarach HR, łącząc siły, by tworzyć nowoczesne rozwiązania szkoleniowe.
Nasza historia to nie tylko zbiór osiągnięć, ale przede wszystkim pasja do dzielenia się wiedzą. Wierzymy, że edukacja to fundament sukcesu, dlatego dbamy o to, by nasze szkolenia były nie tylko skuteczne, ale także dopasowane do potrzeb i oczekiwań naszych klientów. Nasze podejście oparte jest na dogłębnej diagnozie wyzwań, jakie stoją przed firmą, co pozwala nam skutecznie wspierać rozwój zarówno indywidualny, jak i organizacyjny. Jesteśmy przekonane, że każdy szkoleniowy krok przyniesie korzyści, umacniając zarówno warsztat pracy, jak i zaangażowanie pracowników.
Ciesz się z nami podróżą po wiedzy i sukcesie!
Jakimi zasadami kierujemy się w procesie tworzenia usług szkoleniowych?
1. Wchodzimy w głąb – projektowanie projektu rozwojowego lub pojedynczego szkolenia zaczynamy zawszeod zrozumienia potrzeb, wyzwań i oczekiwań klientów. To oni są ostatecznymi odbiorcami usług, dlatego poza niekwestionowaną wiedzą, którą otrzymają, ich satysfakcja i doświadczenia są także kluczowe.
2. Przyglądamy się całości – szkolenia są częścią większej wzja, której mają służyć. Dlatego bierzemy pod uwagę wszystkie elementy tego systemu, w tym związki między nimi, aby zapewnić spójność i wartość dodaną dla użytkowników.
3. Prowadzimy Iteracyjny proces – zakładamy że nasze usługi są regularnie testowane, ewaluowane i modyfikowane, aby lepiej odpowiadać na zmieniające się potrzeby i wyzwania klientów.
4. Współpracujemy i działamy interdyscyplinarnie – projektowanie naszych usług wymaga współpracy między różnymi działami w organizacji klienta oraz zaangażowania ekspertów z różnych dziedzin. Dzięki temu możliwe jest uwzględnienie różnych perspektyw i kompetencji, co pozwala na tworzenie odpowiednich planów rozwojowych i szkoleń.
5. Sprawdzamy i mierzymy – oceniamy skuteczność programów rozwojowych i szkoleń, co pozwala na identyfikację obszarów wymagających poprawy oraz śledzenie postępów.
Jak przebiega nasz proces inspirowany metodyką Service Design
1. Empatyzacja – na tym etapie naszym zadaniem jest zrozumienie kontekstu, w którym będą realizowane procesy rozwojowe i szkolenia a także identyfikacja potrzeb i oczekiwań klientów i ich pracowników oraz analiza istniejących rozwiązań i ich ograniczeń. Wykorzystujemy tu metody takie jak, wywiady z klientami, pracownikami czy analiza danych.
2. Definiowanie – na podstawie zgromadzonych informacji, nasi doradcy szkoleniowi i eksperci tworzą jasne cele i wytyczne dla projektu. Definiują problemy, które mają być rozwiązane, oraz określają wymagania i oczekiwania klientów i ich pracowników.
3. Generowanie pomysłów –etap „creme de la creme”, wykorzystanie naszej wiedzy eksperckiej, by służyła w pełni klientom, czyli etap generowania pomysłów na konkretne programy rozwojowe i szkolenia, które rozwiążą zidentyfikowane problemy i spełnią oczekiwania klientów i pracowników. Na tym etapie wykorzystujemy techniki takie jak burza mózgów, mapowanie przyszłości czy scenariusze.
4. Prototypowanie – wybrane pomysły na programy rozwojowe i szkolenia opracowujemy w formie prostych prototypów, które mają za zadanie pomóc w zrozumieniu, jak usługi będą wyglądać w praktyce oraz jak będą reagować na potrzeby i oczekiwania użytkowników.
5. Testowanie – koncepcje są omawiane z udziałem klientów i pracowników. Na podstawie otrzymanych informacji zwrotnych, programy rozwojowe i szkolenia są modyfikowane oraz udoskonalane, aby lepiej odpowiadać na potrzeby klienta i pracowników.
6. Wdrożenie – po przetestowaniu i udoskonaleniu, rozpoczynamy realizację projektu szkoleniowego. Na tym etapie monitorujemy wyniki oraz ewaluujemy skuteczności programów rozwojowych i szkoleń.
Jak są korzyści dla naszych klientów wynikające
z zastosowania przez nas metodyki Service Design?
W procesie tworzenia projektów rozwojowych i szkoleń wykorzystujemy różne metody i narzędzia, które pomagają w zrozumieniu potrzeb użytkowników, generowaniu pomysłów oraz weryfikacji rozwiązań.
1. Persony – postacie, które reprezentują różne grupy klientów i pracowników. Persony pomagają nam w zrozumieniu potrzeb, celów, motywacji i zachowań użytkowników oraz w projektowaniu usług które na te potrzeby odpowiadają.
2. Customer journey map – graficzne reprezentacje procesu, który przechodzą klienci i ich pracownicy w trakcie korzystania z naszych programów rozwojowych i szkoleń. Mapy te pomagają nam w identyfikacji punktów stycznych między klientami a szkoleniami oraz w zrozumieniu, jakie doświadczenia klienta są związane z poszczególnymi etapami tego procesu.
3. Blueprints – schematy, które przedstawiają poszczególne etapy programów rozwojowych i szkoleń oraz elementy, które są z nimi związane, takie jak procesy, zasoby, role czy technologie.
4. Blueprints pomagają nam w analizie i optymalizacji procesów naszych usług, a także w identyfikacji obszarów wymagających poprawy.
5. Scenariusze – są to opisy sytuacji, w których użytkownicy korzystają z usługi oraz ich reakcje i doświadczenia związane z tym korzystaniem. Scenariusze pomagają w analizie potrzeb użytkowników oraz w ocenie, jak usługi będą spełniać te potrzeby.
Jakich narzędzi używamy w procesie projektowania programów
rozwojowych i szkoleń?
1. Optymalizacja procesów – dzięki analizie i mierzeniu wyników, identyfikujemy obszary wymagające poprawy oraz nieustannie wprowadzamy ulepszenia w procesach rozwojowych i szkoleniach co powoduje, że klienci mają dostęp do zawsze lepszych usług.
2. Wartości dla klientów – przez zrozumienie potrzeb i oczekiwań klientów i ich pracowników oraz projektowanie dla nich usług, które na te potrzeby odpowiadają, przyczyniamy się do tworzenia wartości dla rozwoju biznesu naszych klientów i rozwoju ich pracowników.
3. Innowacyjność – generujemy nowe pomysły oraz wprowadzamy innowacyjne rozwiązania i narzędzia, które pomogają przyczynić się do zdobycia przewagi konkurencyjnej na rynku.
4. Wzrost efektywności – poprzez optymalizację procesów oraz lepsze zrozumienie potrzeb klientów, przyczyniamy się do redukcji kosztów i zwiększenia efektywności organizacji klienta.
5. Poprawa jakości – dzięki ciągłemu testowaniu, ewaluacji i modyfikacji usług, osiągamy wysoką jakość i zadowolenie klientów.

Nasze zobowiązanie wobec Klientów i Wszystkich Interesariuszy


- Szanujemy wiedzę
- Szanujemy różnorodność
- Szanujemy planetę
- Wierzymy w przyszłość
- Wierzymy, że zawsze znajdziemy rozwiązanie
- Gościmy u nas klientów
