Follow Future Group

5 powodów dlaczego szkolimy pracowników

Rozwój umiejętności i wiedzy:

Pozwala poszerzać umiejętności w swojej dziedzinie pracy oraz zdobywać nową wiedzę.

Pomaga w tym badanie luk kompetencyjnych na konkretnych stanowiskach.

Szkolenia: z rozwoju umiejętności miękkich, z przywództwa i zarządzania, techniczne, z analizy danych, z komunikacji w biznesie.

Poprawa produktywności:

Pracownicy, którzy są dobrze przeszkoleni, lepiej radzą sobie z zadaniami i częściej osiągają wyznaczone cele.

  • Pomaga w tym ustanowienie jasnych celów i wskaźników wydajności dla każdego pracownika i monitorowanie zmian przed i po szkoleniu, w określonej jednostce czasu.

  • Szkolenia: dotyczące zarządzania czasem, dotyczące komunikacji, dotyczące organizacji pracy, dotyczące umiejętności technicznych, samodzielnego uczenia się, dotyczące zarządzania stresem.

Motywacja pracowników:

Szkolenia stanowią część procesu rozwoju zawodowego pracowników. Dzięki nim pracownicy czują się bardziej wartościowi i doceniani, co wpływa na ich motywację do pracy.

  • Pomaga w tym wywiad indywidualny, ankieta, obserwacja i feedback, a także analiza wskaźników: absencji, rotacji pracowników, wykonania zadań i efektywności pracy.

  • Szkolenia: dotyczące komunikacji, liderowania, budowania atmosfery zaufania i współpracy, rozwoju osobistego, dotyczące uznania i nagradzania.

Utrzymanie konkurencyjności:

W dzisiejszym dynamicznym środowisku biznesowym konieczne jest dostosowywanie się do zmieniających się warunków.

  • Pomaga w tym by adaptować się do nowych technologii, trendów i strategii.

  • Szkolenie Out of the Box, czyli rozwijanie kreatywności, innowacyjności i nietypowego myślenia wśród uczestników.

Zapobieganie błędom i awariom:

Przeszkoleni pracownicy są mniej podatni na popełnienie błędów w pracy lub spowodowanie awarii sprzętu. Szkolenia zapewniają im wiedzę i umiejętności.

  • Pomaga w tym badanie wiedzy i umiejętności pracowników, analiza zdarzeń i raportowania, monitorowanie i pomiar, wdrożenie procedur i polityk.

  • Szkolenia: zarządzania ryzykiem, z bezpieczeństwa pracy, techniczne, z zarządzania czasem, z komunikacji, z procedur i polityk firmy, z refleksji i doskonalenia.

Scroll to Top